To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ηonda Motor: Ανάθεση στην RPA

Ηonda Motor: Ανάθεση στην RPA
Η Honda Motor Company έδωσε στη μακροχρόνια ανεξάρτητη δημιουργική της συνεργάτιδα, RPA, το δικαίωμα χειρισμού του media λογαριασμού στις Ηνωμένες Πολιτείες, η αξία του οποίου εκτιμάται σε 600 εκατομμύρια δολάρια.

To agency με έδρα τη Santa Monica των ΗΠΑ, που συνεργάζεται με τη Honda για τριάντα χρόνια, ανέλαβe το σύνολο του λογαριασμού, έπειτα από spec που δεν έγινε ευρύτερα γνωστό και ξεκίνησε προς τα τέλη του 2016.

Η RPA έχει χειριστεί σε σταθερή βάση τον δημιουργικό διαφημιστικό λογαριασμό, έχει σχεδιάσει και παράγει εμπορικά spots και ψηφιακή διαφήμιση, ενώ την τρέχουσα περίοδο εργάζεται για το spot του CR-V στο Super Bowl.

Η προηγούμενη συνεργάτιδα της Honda, MediaVest, βρισκόταν στο πλάι της εταιρείας αυτοκινήτων από το 2013, ωστόσο αρνήθηκε να σχολιάσει κάτι γύρω από τις τελευταίες εξελίξεις. Σημειώνεται πως η Razorfish είναι εκείνη που συνεργάζεται σταθερά με τη Honda για την ψηφιακή διαφήμιση των μαρκών Honda και Acura, καθώς σε σχετικό spec το 2014 είχε επικρατήσει των R/GA, VML και Xcelerated Marketing.