To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IPG: Έρευνα σε εταιρεία του για πρακτικές στο production

IPG: Έρευνα σε εταιρεία του για πρακτικές στο production
Ο Όμιλος Interpublic επιβεβαίωσε πως μια από τις αμερικάνικες εταιρείες του ήρθε σε επαφή με το αντιμονοπωλιακό τμήμα του Department of Justice των Ηνωμένων Πολιτειών, με αφορμή πρακτικές σε θέματα παραγωγής.

Η Wall Street Journal ήταν εκείνη που μέσα στην εβδομάδα ανέφερε το λανσάρισμα έρευνας σχετικά με το αν οι διαφημιστικές εταιρείες έχουν διοχετεύσει όγκο δουλειάς στις in-house μονάδες παραγωγής που διαθέτουν, ασκώντας πίεση στις ανεξάρτητες εταιρείες production να αποδεχτούν τις προτεινόμενες συμβάσεις.

Σε ανακοίνωσή του, ο Interpublic επιβεβαίωσε πως έχει ενημερωθεί για τις κατηγορίες αυτές και την επακόλουθη έρευνα. "Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως μια από τις μόνιμες τοπικές εταιρείες μας, έχει λάβει ειδοποίηση από το Department of Justice Antitrust Division για έγγραφα που αφορούν πρακτικές στις video παραγωγές και συνεργάζεται ήδη με την κυβέρνηση. Οι κανόνες στον κώδικα δεοντολογίας του ομίλου μας, απαιτούν να κάνουμε επιχειρήσεις με τέτοιο τρόπο που θα είναι πλήρως εναρμονισμένος με τα ενδιαφέροντα των πελατών μας. Ο IPG ξεχωρίζει σε holding επίπεδο για την εφαρμογή των υψηλότερων standards ηθικής και διαφάνειας και περιμένουμε από τους εργαζόμενούς μας να ενεργήσουν σύμφωνα με τους κανόνες" ανέφερε σχετικά η ανακοίνωση.

Η νέα έρευνα ακολουθεί προηγούμενο σκάνδαλο, το οποίο έπληξε τη media βιομηχανία, καθώς εταιρείες κατηγορήθηκαν πως επέλεξαν ad buys με βάση τις επιστροφές χρημάτων από τους media sellers. Οι εταιρείες αρνήθηκαν τις κατηγορίες, ωστόσο μια αντιπροσωπευτική έρευνα της K2 Intelligence, που είχε διαταχθεί από την Association of National Advertisers, προσέφερε αρκετά αποδεικτικά στοιχεία γύρω από τις πρακτικές αυτές.   
TAGS: Interpublic