To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IPG Mediabrands: Εξαγορά στο digital πεδίο

IPG Mediabrands: Εξαγορά στο digital πεδίο
Η IPG Mediabrands προχώρησε στην εξαγορά της βρετανικής digital marketing εταιρείας Stickyeyes Group, στο πλαίσιο της προσπάθειας για ενίσχυση της παρουσίας στο ψηφιακό πεδίο.

Η Stickyeyes Group, που αποτελείται από τις Stickyeyes και Zazzle Media, προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες, βασισμένες στις προτιμήσεις των κοινών, μέσω SEO, paid search, digital PR, content και social media, ενώ συνεργάζεται με πελάτες όπως οι Staples, Hertz, Superdry και Admiral Group. Η εταιρεία απασχολεί 140 υπαλλήλους σε δυο γραφεία στη Μεγάλη Βρετανία.

"Οι πελάτες μας περιμένουν την καλύτερη digital στρατηγική και τεχνογνωσία, με συνέπεια η digital ηγεσία να αποτελεί προτεραιότητά μας" ανέφερε ο global chief executive της IPG Mediabrands, Henry Tajer. "Αυτή η εξαγορά είναι απόδειξη της δέσμευσής μας στις ανάγκες των πελατών κι ακολουθεί την απόκτηση της mobile technology επιχείρησης Mubaloo" συνέχισε.