To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IPG Mediabrands: Παγκόσμιο τμήμα για τα healthcare brands

IPG Mediabrands: Παγκόσμιο τμήμα για τα healthcare brands
Η IPG Mediabrands ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός παγκόσμιου τμήματος life science και healthcare brands, με την ονομασία Healix.

Το συγκεκριμένο τμήμα θα απασχολεί εξειδικευμένα στελέχη φαρμακευτικής και βιοτεχνολογίας και θα προσφέρει σχετική τεχνογνωσία στους πελάτες του IPG Healthcare, χρησιμοποιώντας data και analytics για την εύρεση λύσεων.

"Το Healix αποτελεί την εξέλιξη των κορυφαίων υπηρεσιών που προσφέρουμε" ανέφερε ο global chief executive της IPG Mediabrands, Henry Tajer. Ο πρώην senior vice president και managing director της Alliance Life Sciences, Jeffrey Erb θα ηγηθεί του Healix σαν President Βόρειας Αμερικής, έχοντας θέσει διαφημιστικές, marketing και healthcare αρχές. Η έδρα του παραρτήματος θα βρίσκεται στη Νέα Υόρκη και θα συνεργάζεται στενά με τις εξειδικευμένες επιχειρηματικές μονάδες της IPG Mediabrands, όπως οι Society, Reprise, Ansible και Cadreon.

"Είμαι ενθουσιασμένος που θα αποτελέσω μέρος της ομάδας της IPG Mediabrands και της καινοτόμου προσέγγισής της στα media. Η δημιουργία ενός τμήματος που θα είναι αφοσιωμένο στην υγεία, δείχνει τη δέσμευσή της στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας" ανέφερε ο Erb.

Υπενθυμίζεται πως τον Σεπτέμβριο η IPG Mediabrands προχώρησε στην εξαγορά της βρετανικής digital marketing εταιρείας Stickyeyes Group, ενισχύοντας έτσι την παρουσία της στο digital πεδίο.