To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

IPG Mediabrands: Σειρά αλλαγών σε επίπεδο ηγεσίας

IPG Mediabrands: Σειρά αλλαγών σε επίπεδο ηγεσίας
IPG Mediabrands: Σειρά αλλαγών σε επίπεδο ηγεσίας

Η IPG Mediabrands κατέληξε στην επιλογή της President του τμήματος Worldmarkets, Andrea Suarez για την ανάθεση ρόλου επικεφαλής στην περιφέρεια Λατινικής Αμερικής, καθώς η εταιρεία θεωρεί πως \"υπάρχει τεράστια προοπτική ανάπτυξης στη συγκεκριμένη περιοχή\". Με την ιδιότητα της περιφερειακής CEO για τη Λατινική Αμερική, η Suarez θα αναφέρεται στον chief executive Henry Tajer.

\"Είναι αστέρι στον τομέα της. Αποτελεί την πρώτη γυναίκα από τη Λατινική Αμερική, η οποία αναλαμβάνει παγκόσμιο ηγετικό ρόλο στην εταιρεία και φέρνει πλούτο γνώσεων. Είμαι βέβαιος πως θα ενισχύσει την περιφέρεια, καθώς αντιπροσωπεύει τη νέα γενιά ηγετών στο χώρο της διαφήμισης, του μάρκετινγκ και των media\" ανέφερε σχετικά ο Tajer.

Νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, σημειώθηκαν κι άλλες εξελίξεις στον όμιλο της IPG Mediabrands, καθώς ο Mat Baxter ανέλαβε καθήκοντα global chief strategy και creative officer, ενώ ο Charles Godbold έγινε global director της Media Intelligence Systems.

Παράλληλα, ο Jim Hynter προωθήθηκε σε global chief operating officer, ο John Sintras ανέλαβε καθήκοντα president, global business development and product innovation και ο Stuart Clark τη θέση του client managing partner για την περιφέρεια Ασίας-Ειρηνικού.

TAGS: Global News