To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ισχυρή ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης το 2016

Ισχυρή ανάπτυξη της διαφημιστικής δαπάνης το 2016
Την ισχυρότερη ανάπτυξή της τα τελευταία έξι χρόνια ετοιμάζεται να βιώσει η παγκόσμια διαφημιστική αγορά, σύμφωνα με την τελευταία πρόβλεψη της Magna Global (εταιρεία της IPG Mediabrands).

Οι ανοιξιάτικες προβλέψεις της Magna αναφέρουν πως η διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί κατά 5,4% μέσα στο 2016, ανερχόμενη σε 480 δισεκατομμύρια δολάρια, έπειτα από ένα ισχυρό πρώτο τρίμηνο στις περισσότερες αγορές.

Αυτή θα είναι η ισχυρότερη ανάπτυξη έπειτα από το 2010, όταν η παγκόσμια διαφήμιση βελτιώθηκε κατά 8,5%. Παρ’ όλα αυτά, η Magna αναμένει λιγότερο θετικά νέα το 2017, προβλέποντας ανάπτυξη 3,1%.

Η τελευταία θετική πρόβλεψη ακολουθεί τις καλύτερες του αναμενόμενου επιδόσεις βασικών αγορών, όπως αυτές των ΗΠΑ και της Κίνας, για τις οποίες εκτιμάται ανάπτυξη 6,2% και 8,4% αντίστοιχα. Η διαφήμιση στη Δυτική Ευρώπη θα αυξηθεί κατά 3,8% σε ετήσια βάση, στηριζόμενη στο Euro 2016 και υποθέτοντας πως τελικά το Ηνωμένο Βασίλειο δεν θα εγκαταλείψει την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σε Ασία-Ειρηνικό οι Media πωλήσεις θα φτάσουν στα 139 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένες κατά 6%, ωστόσο το τοπίο στη Λατινική Αμερική παραμένει ανταγωνιστικό (+3,3%), παρά την επερχόμενη Ολυμπιάδα στη Βραζιλία.
TAGS: Magna Global