To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ισχυρή η κίνηση σε εξαγορές και συγχωνεύσεις

Ισχυρή η κίνηση σε εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η συμβουλευτική εταιρεία Results International αποκάλυψε πως η δραστηριότητα στις συγχωνεύσεις και εξαγορές (M&A), στον τομέα επικοινωνίας και μάρκετινγκ (marcoms) παρέμεινε ισχυρή και στο τρίτο τρίμηνο του 2016.

Συνολικά, περί τα 279 deals "έκλεισαν" σε παγκόσμια κλίμακα, με τη συνολική αξία να φτάνει στα 1,77 δισ. δολάρια και σε σύγκριση με τα 219 deals του προηγούμενου τριμήνου. Ωστόσο, οι συμφωνίες του τρίτου τριμήνου ήταν λιγότερες από αυτές του πρώτου (287). Από αυτές, οι 42 έλαβαν χώρα στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια εξέλιξη που υποδηλώνει πως οι συνέπειες του Brexit δεν έχουν γίνει ακόμα αισθητές στον τομέα.

Ο Dentsu προχώρησε στις περισσότερες εξαγορές (12), ενώ ακολούθησε ο WPP με 7. Αξιοσημείωτη ήταν η εξαγορά πλειοψηφικού μετοχικού πακέτου, από πλευράς Dentsu Aegis, στη data-driven performance marketing εταιρεία Merkle, αντί 1,5 δισ. δολαρίων και σε μια κίνηση που φανερώνει την ανάγκη για επιχειρήσεις γύρω από το data, τα analytics και την omni-channel σύνδεση.

Πρωταγωνιστές σε διάφορα deals ήταν οι VR και AR specialists, με την εξαγορά της αυστραλιανής VR design φίρμας Kid Neon Images από τη Deloitte να ξεχωρλίζει, ενώ αξιοσημείωτη ήταν και η εξαγορά της Fake Love από το design studio της New York Times, T Brand. Το full-service digital παρέμεινε ο κυρίαρχος υπο-τομέας με 33 deals, αντιπροσωπεύοντας το 12% της παγκόσμιας δραστηριότητας κι ακολούθησαν οι 28 PR συναλλαγές, που ήταν σχεδόν διπλάσιες από αυτές του προηγούμενου τριμήνου (16).