To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

J&J: Σε Omnicom και WPP το δημιουργικό

J&J: Σε Omnicom και WPP το δημιουργικό
Η Johnson & Johnson, μια από τις μεγαλύτερες διαφημιζόμενες εταιρείες σε παγκόσμια κλίμακα, συγκέντρωσε τις δημιουργικές της επιχειρήσεις σε δυο ειδικές ομάδες των ομίλων WPP και Omnicom, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί την ολοκλήρωση ενός κλειστού spec, που ξεκίνησε με στόχο τη μείωση κόστους και την ενσωμάτωση ενός νέου λειτουργικού μοντέλου.

Στο πλαίσιο των αλλαγών, οι WPP και Omnicom θα επανδρώσουν αμφότεροι ένα γραφείο στη Νέα Υόρκη με υπαλλήλους που θα εργαστούν αποκλειστικά για τον συγκεκριμένο λογαριασμό. Σε αυτούς τους χώρους, θα φιλοξενηθούν επίσης εργαζόμενοι από τους digital media partners της Johnson & Johnson, όπως οι Google και Facebook, καθώς και από την εξειδικευμένη media ομάδα J3 του ομίλου Interpublic, που εργάζεται για τον συγκεκριμένο πελάτη.

Εκπρόσωπος της J&J αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες του δημοσιεύματος της WSJ, παρέχοντας μονάχα την ακόλουθη δήλωση: "Είναι γνωστό και ευρέως αποδεκτό πως το τρέχον συνεργατικό μοντέλο εταιρειών δεν λειτουργεί καλά στον κόσμο του μοντέρνου marketing και πρέπει να το αλλάξουμε για να καθορίσουμε το μοντέλο του μέλλοντος".

Επιπλέον, η WSJ αναφέρει πως η εταιρεία που θα στήσει ο Omnicom θα ονομάζεται Velocity, με υπαλλήλους από BBDO, DDB και Roberts & Langer, ενώ αυτή του WPP θα λέγεται Neighborhood με υπαλλήλους από τις JWT, VML, Hogarth και Geometry.    
TAGS: WPP, Omnicom, J&J