To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

K-C: Στην FCB η δουλειά για το family-care

K-C: Στην FCB η δουλειά για το family-care
Η Kimberly-Clark Corp. ανέθεσε στην FCB του ομίλου Interpublic μια νέα παγκόσμια στρατηγική και δημιουργική δουλειά για το τμήμα family-care.

Η FCB αποτελεί νέα προσθήκη στο ρόστερ της εταιρείας καταναλωτικών ειδών, ενώ η J. Walter Thompson του ομίλου WPP αποτελεί τη σταθερή συνεργάτιδα για τα family care προϊόντα.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η ανάθεση εκτείνεται σε brands, όπως τα Kleenex, Cottonelle, Scott, Andrex και Viva σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ η JWT που χειρίζεται επίσης δουλειά για τα συγκεκριμένα brands σε μέρη του κόσμου, θα διατηρήσει τα δικαιώματά της.

Η K-C παρουσίασε διαφημιστικές δαπάνες ύψους 648 εκατομμυρίων δολαρίων κατά την περσινή χρονιά, αν και δεν είναι ξεκάθαρο τι μέρος αυτής της επένδυσης πήγε στα family-care brands.

Η συγκεκριμένη αναθεώρηση ξεκίνησε τον φετινό χειμώνα υπό την επίβλεψη του Chief Marketing Officer Scott Usitalo, που αν κι έχει παραιτηθεί, θα παραμείνει στην εταιρεία ως τον Αύγουστο. Διάδοχός του θα είναι η Giusy Buonfantino, που μέχρι πρότινος αποτελούσε president των επιχειρήσεων βρεφικής και παιδικής φροντίδας στη Βόρεια Αμερική.