To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kenco: Spec για τον διαφημιστικό λογαριασμό

Kenco: Spec για τον διαφημιστικό λογαριασμό
Η J Walter Thompson London βλέπει τη 10ετή της σχέση με τη μάρκα καφέ Kenco να τίθεται σε κίνδυνο, καθώς η τελευταία προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού της λογαριασμού.

Το brand, που ανήκει στη Jacobs Douwe Egberts, χειρίζεται εσωτερικά τη διαδικασία. Η JWT έχει δημιουργήσει αξιόλογη δουλειά για την Kenco σε αυτό το διάστημα των 10 χρόνων που ήταν υπεύθυνη για τον λογαριασμό, ενώ η δημιουργική αναθεώρηση ακολουθεί τη μετατόπιση του βρετανικού media and planning λογαριασμού από τη Havas Media στην Carat κατά την περσινή χρονιά.

Το 2014, η Douwe Egberts συγχωνεύτηκε με τις επιχειρήσεις καφέ της Mondelez για τη δημιουργία μιας μονάδας που συγκέντρωσε τις μάρκες της πρώτης (Douwe Egberts και Senseo) και της δεύτερης (Carte Noire, Kenco, Millicano και Tassimo) κάτω από μια κοινή στέγη.   
TAGS: JWT, Kenco