To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

KFC: Στη W+K τα media στις Ηνωμένες Πολιτείες

KFC: Στη W+K τα media στις Ηνωμένες Πολιτείες
Η Yum! Brands κατέληξε στη Wieden+Kennedy για τον χειρισμό των media της αλυσίδας KFC στις Ηνωμένες Πολιτείες, συγκεντρώνοντας δημιουργικό και media σε μια εταιρεία.

Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί το τέλος της συνεργασίας του brand με τη Spark Foundry του ομίλου Publicis, έπειτα από ένα χρόνο. «Η KFC U.S. έλαβε τη στρατηγική απόφαση να μετακινήσει το media planning and buying στη Wieden+Kennedy, συνδυάζοντας έτσι δημιουργικό, media, digital, data και analytics σε μια εταιρεία» ανέφερε αρχικά η CMO της KFC US, Andrea Zahumensky και συνέχισε: «Η Spark Foundry είναι μια ταλαντούχα εταιρεία κι εκτιμούμε τη συνεργασία που είχαμε μαζί τους το τελευταίο έτος".

Η KFC δεν διευκρίνισε αν η μετατόπιση ακολούθησε επίσημη διαδικασία αναθεώρησης, δηλώνοντας μονάχα πως "πρόκειται για μια στρατηγική επιχειρηματική απόφαση».

Η Spark είχε κερδίσει το δικαίωμα χειρισμού του λογαριασμού στις αρχές του 2017, έπειτα από spec που είχε ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο του 2016. Όσο για την W+K, έχει ξεκινήσει τη συνεργασία της με την KFC για το δημιουργικό κομμάτι από τον Φεβρουάριο του 2015, ενώ η μάρκα ξόδεψε 234 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2016 και 2017, σύμφωνα με την Kantar Media.