To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kimberly-Clark: Νέα chief marketing officer εν μέσω παγκόσμιου spec

Kimberly-Clark: Νέα chief marketing officer εν μέσω παγκόσμιου spec
Η Kimbelry-Clark προχώρησε στην πρόσληψη νέας chief marketing officer κι ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η παγκόσμια δημιουργική της αναθεώρηση.

Σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, που έχει στο portfolio της, μεταξύ άλλων, τα brands Huggies, Kleenex, Cottonelle και U by Kotex, ανέφερε πως η Giuseppina "Giusy" Buonfantino αναλαμβάνει καθήκοντα CMO, αναφερόμενη στον President-Global Brands and Innovation Tony Palmer. Η Buonfantino ξεκινά άμεσα δουλειά στην Kimberly-Clark, ωστόσο ο μέχρι πρότινος CMO Scott Usitalo θα συνεχίσει να βρίσκεται στην εταιρεία μέχρι τον Αύγουστο, προκειμένου να επιτευχθεί ομαλή μετάβαση στα νέα δεδομένα.

Επιπλέον, σύμφωνα με όσα ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας, η αλλαγή στη ηγεσία του marketing, δεν θα επηρεάσει την τρέχουσα παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση, η οποία ξεκίνησε τον Μάρτιο, ούτε την αναθεώρηση που λαμβάνει χώρα στη Βόρεια Αμερική για "απροσδιόριστο brand". Η Buonfantino ήταν μέχρι πρόσφατα president  των επιχειρήσεων βρεφικής και παιδικής φροντίδας στη Βόρεια Αμερική, ενώ προηγουμένως είχε εργαστεί για 18 χρόνια στη Johnson & Johnson.

Στο μεταξύ, τον Ιανουάριο, η K-C ανακοίνωσε τα πλάνα της για το "κόψιμο" 5.500 θέσεων εργασίας ή του 13% του παγκόσμιου εργατικού της δυναμικού, εν μέσω των συνθηκών σκληρού ανταγωνισμού και μεγαλύτερης έμφασης στην ιδιωτική ετικέτα από μεγάλους retailers, όπως οι Walmart και Amazon.