To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Κορυφαίος όμιλος επικοινωνίας ο WPP

Κορυφαίος όμιλος επικοινωνίας ο WPP
Κορυφαίος όμιλος επικοινωνίας ο WPP

Τον τίτλο του κορυφαίου ομίλου επικοινωνίας κέρδισε για τέταρτη διαδοχική χρονιά, στη διάρκεια των Cannes Lions Awards, ο WPP, βασισμένος στον συνολικό αριθμό των πόντων που συγκέντρωσε η καθεμιά από τις εταιρείες του στην εβδομάδα του φεστιβάλ των Καννών.

Εταιρείες από 50 χώρες, περίπου, προσέφεραν πόντους και βοήθησαν τον WPP να αφήσει πίσω του Omnicom, Publicis Groupe, Dentsu Aegis Network και IPG. Ανάμεσα στις εταιρείες του ομίλου που διακρίθηκαν, ήταν η Ogilvy & Mather, η οποία ανακηρύχτηκε Network of the Year για τρίτη σερί χρονιά.

«Συνήθως αποκαλούμε τα βραβεία των Καννών σαν τα δικά μας Όσκαρ, ωστόσο η φετινή διοργάνωση, είναι το… Παγκόσμιο Κύπελλο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Είμαστε ενθουσιασμένοι με την τέταρτη διαδοχική επιτυχία μας» τόνισε ο chief executive του ομίλου, Sir Martin Sorrell, ο οποίος δεν παρέλειψε να αναφερθεί για άλλη μια φορά στην αποτυχημένη προσπάθεια συγχώνευσης των Omnicom και Publicis: «Την προηγούμενη χρονιά υπήρξαν γεγονότα που απέσπασαν την προσοχή στη βιομηχανία. Ωστόσο, αποδείχτηκε πως είναι καλό να εστιάζουμε στην πυρήνα των επιχειρήσεών μας, την εξαιρετική δουλειά για τους πελάτες μας!».

TAGS: Global News