To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lidl: Στην OMD UK το media planning στο Ην. Βασίλειο

Lidl: Στην OMD UK το media planning στο Ην. Βασίλειο
Η OMD UK είναι η εταιρεία που ανέλαβε τον χειρισμό του, ύψους 70 εκατομμυρίων λιρών, media planning λογαριασμού της Lidl, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.

Σημειώνεται πως η Lidl είχε μετακινήσει το 2015 τόσο το planning όσο και το buying στη Starcom για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Ωστόσο, ο γερμανικός discounter επιθυμούσε μια νέα προσέγγιση στο media planning κι αφού είχε κάνει γνωστό πως θα μειώσει τη δαπάνη στα digital media έπειτα απο τις "φτωχές" επιστροφές επενδύσεων που είχε λάβει.

"Η ομάδα της OMD UK έδειξε πάθος για τις επιχειρήσεις μας, σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία που διαθέτει στα media και τη δημιουργικότητα. Θέλουμε να δουλέψουμε μαζί τους για να περάσουμε στο επόμενο στάδιο ανάπτυξης" σημείωσε η marketing director της Lidl UK, Claire Farrant.

Στο μεταξύ, η Lidl που επεκτείνεται επιθετικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, διαθέτει πλέον περισσότερα από 700 καταστήματα και καταγράφει ετήσιες πωλήσεις άνω των 6 δισ. λιρών. Παράλληλα, ξοδεύει 70 εκατομμύρια λίρες σε media ανά έτος, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Nielsen. Υπεύθυνη για το δημιουργικό παραμένει η TBWA/London.  
TAGS: Lidl, OMD