To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

LVMH: Media spec στις Ηνωμένες Πολιτείες

LVMH: Media spec στις Ηνωμένες Πολιτείες
Ο fashion όμιλος LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) αποφάσισε να προχωρήσει σε αναθεώρηση του media λογαριασμού του στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, με τις εταιρείες να έχουν ήδη ενημερωθεί για τη συμμετοχή τους στο spec.

Δεν έχει ξεκαθαρίσει μέχρι στιγμής ο αριθμός των εταιρειών που θα διεκδικήσουν τον λογαριασμό, ενώ η Havas Media, η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για το συγκεκριμένο κομμάτι, δεν τοποθετήθηκε για το θέμα. Σημειώνεται πως η Havas κέρδισε το δικαίωμα χειρισμού του media λογαριασμού της LVMH το 2009, αποσπώντας το από τη Mediacom.

O fashion οίκος αποτελεί έναν εκ των μεγαλύτερων πελατών του Havas στις ΗΠΑ, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media, ξόδεψε 386,1 εκατομμύρια δολάρια σε marketing προσπάθειες στη συγκεκριμένη αγορά το 2017 και 400,4 εκατομμύρια την αμέσως προηγούμενη χρονιά.

Brands που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του LVMH είναι τα Louis Vuitton, Marc Jacobs, Dior, Fendi (fashion), Château Cheval Blanc, Hennessy, Krug (οινοπνευματώδη), Sephora (specialty retailers), Hublot, Bulgari (ρολόγια-κοσμήματα) και  Acqua di Parma, Guerlain, Benefit Cosmetics (αρώματα).     

TAGS: LVMH