To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Manchester United: Προσέλαβε υπεύθυνο για τα global media

Manchester United: Προσέλαβε υπεύθυνο για τα global media
Η Manchester United Football Club προχώρησε στην πρόσληψη του πρώην executive των Yahoo και Sony Pictures, Phil Lynch προκειμένου να ηγηθεί της παγκόσμιας media στρατηγικής της.

Συγκεκριμένα, ο Lynch αναλαμβάνει τον νεοδημιουργηθέντα ρόλο του chief executive officer of media μέσω του οποίου θα επιβλέπει τα digital media σχέδια και τα υπάρχοντα media προϊόντα του βρετανικού ποδοσφαιρικού συλλόγου. Βασική προτεραιότητα του Lynch θα είναι το παγκόσμιο λανσάρισμα της νέας mobile app MUTV, η οποία θα επιτρέπει σε subscribers από 165 χώρες του κόσμου να παρακολουθούν live αγώνες της ομάδας.

Επιπλέον, θα είναι υπεύθυνος για το επίσημο match-day programme και τα μηνιαία περιοδικά, καθώς και για τις digital media συνεργασίες και τα direct-to-consumer προϊόντα. Ο Lynch δοκιμάστηκε στον χώρο του αθλητισμού όταν, κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Yahoo σαν global head/vice-president του content και των media partnerships, εξασφάλισε δικαιώματα μετάδοσης για βασικά αθλήματα των ΗΠΑ, όπως η NFL, η National Hockey League, η Major League Baseball και το PGA Tour. Πριν ενταχθεί στη Yahoo, αποτελούσε senior vice president, digital networks and games για τη Sony Pictures Television.

Αξίζει να σημειωθεί πως πριν λίγο καιρό, η ανταγωνίστρια στην Premier League, Liverpool FC, βρήκε τον πρώτο της marketing director στο πρόσωπο του Markus Breglec, που προέρχεται από τις HTC, Nike και Adidas.