To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Marriott: Προχωρά σε παγκόσμιο media spec

Marriott: Προχωρά σε παγκόσμιο media spec
Ένα, περίπου, χρόνο μετά τη συγχώνευσή της με τη Starwood Hotels and Resorts, η Marriott International πραγματοποιεί αναθεώρηση του παγκόσμιου media buying and planning λογαριασμού της.

"Σαν αποτέλεσμα της πρόσφατης συγχώνευσης, αξιολογήσαμε την κλίμακα και το εύρος των παγκόσμιων paid media αναγκών μας και ξεκινήσαμε αναθεώρηση" ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας σε σχετική ανακοίνωση και συνέχισε: "Στόχος αυτής της αναθεώρησης είναι να αναγνωρίσουμε τη λύση εκείνη που θα μας επιτρέψει να πετύχουμε καλύτερη συνεργασία των γραφείων μας με τις παγκόσμιες ομάδες που δραστηριοποιούνται στον τομέα".

Η Marriott International ξόδεψε περί τα 233 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2016 και 96 εκατομμύρια στο πρώτο εξάμηνο του 2017, σύμφωνα με την Kanter Media.

Η MEC είναι εκείνη που έχει χειριστεί το παγκόσμιο media buying and planning για τη Marriott από το 2011, ενώ προηγουμένως είχε αναλάβει ξεχωριστά έργα σε Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή. Δεν έχει γίνει γνωστό ακόμα, αν η MEC λάβει μέρος στην παγκόσμια αναθεώρηση. Αξίζει να σημειωθεί πάντως, πως άλλος ένας πελάτης της MEC, η Campbell ανακοίνωσε παγκόσμια media αναθεώρηση.