To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Maserati: Νέα experience συνεργάτιδα η Accenture Interactive

Maserati: Νέα experience συνεργάτιδα η Accenture Interactive
Η Accenture Interactive θα αποτελέσει την βασική παγκόσμια experience συνεργάτιδα της Maserati, με τις αρμοδιότητές της να εκτείνονται σε customer experience, brand, creative, content και programmatic media.

Η ιταλική μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων αποτελεί τον πρώτο πελάτη της Accenture Interactive σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ η Karmarama, η λονδρέζικη διαφημιστική που εξαγόρασε η Accenture πριν από μερικούς μήνες, θα ηγηθεί του δημιουργικού στον λογαριασμό της Maserati.

Σύμφωνα με τις επίσημες ενημερώσεις, η Maserati Θέλει από την Accenture Interactive "να συνεισφέρει στην ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη σε όλα τα ψηφιακά κανάλια, να επεκτείνει τις παγκόσμιες πωλήσεις και να εκτείνει την αναγνώριση του brand σε ολόκληρο τον κόσμο".

Έτσι, η Accenture Interactive θα είναι υπεύθυνη για τα digital brand strategy, digital advertising, digital content production, campaign management και analytics services, με στόχευση στις οκτώ βασικές αγορές της μάρκας, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Μέση Ανατολή.