To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

McDonald’s: Επέκταση συνεργασίας με Omnicom

McDonald’s: Επέκταση συνεργασίας με Omnicom
Σχεδόν δυο χρόνια μετά τη συγκέντρωση των διαφημιστικών της επιχειρήσεων στον Omnicom, η McDonald's επέκτεινε περισσότερο τη μεταξύ τους σχέση, επιλέγοντας το τμήμα Content Collective του ομίλου σαν τον αποκλειστικό συνεργάτη στο κομμάτι entertainment και content marketing.

Η απόφαση αυτή προέκυψε έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία έξι μηνών, στην οποία συμμετείχαν κι άλλοι όμιλοι. Επιπλέον, σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η παγκόσμια αλυσίδα fast food συγκεντρώνει τις επιχειρήσεις entertainment και content σε μια και μοναδική εταιρεία.

"Η McDonald's θέλει να διατηρήσει τη θέση της στην pop κουλτούρα" ανέφερε σχετικά η president και chief content officer του τμήματος του Omnicom, Claudia Cahill, προσθέτοντας πως θα επιχειρήσει να βοηθήσει το brand "να παρουσιάσει στιγμές που ενδιαφέρουν τον κόσμο".

Οι ομάδες του Content Collective έχουν τις βάσεις τους σε Λος Άντζελες και Σικάγο και θα συνεργαστούν στενά με αυτές του media δικτύου OMD και της We Are Unlimited, για να εξυπηρετήσουν τη McDonald's. Στο παρελθόν, η αμερικάνικη πολυεθνική εταιρεία συνεργάστηκε με διάφορες εταιρείες για να καλύψει τις ανάγκες σε sponsored content, ενώ μικρή συμμετοχή είχε και το Content Collective.

Σημειώνεται, τέλος, πως σύμφωνα με την Kantar Media, ο πελάτης ξόδεψε περί τα 791 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2016 και 703 εκατομμύρια την περσινή χρονιά.