To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

McDonald's: Ετοιμάζει νέα μεγάλη αναθεώρηση στις ΗΠΑ

McDonald's: Ετοιμάζει νέα μεγάλη αναθεώρηση στις ΗΠΑ
Νέα μεγάλη αναθεώρηση στο marketing μοντέλο των Ηνωμένων Πολιτειών ετοιμάζει η McDonald's, καθώς αναζητά τρόπους να "κόψει" αρκετά εκατομμύρια δολάρια από τα διαφημιστικά της κόστη.

Συγκεκριμένα, η αλυσίδα εστιατορίων σχεδιάζει μεγάλη μείωση στον αριθμό των δημιουργικών εταιρειών που διαχειρίζονται το marketing για συνεργατικά franchise σχήματα που λειτουργούν σε όλη την περιφέρεια των ΗΠΑ.

Συνολικά, περί τις 60 εταιρείες παράγουν τοπική δημιουργική δουλειά για 200 franchise συνεργάτες της McDonald's, η οποία επιδιώκει να τις περιορίσει στις 10 ή και σε ακόμα λιγότερες. Στόχος της κίνησης αυτής είναι, πέραν της μείωσης του κόστους, να περιοριστεί ο αυθεντικός τοπικός αντίκτυπος και να πέσει βάρος στην προσαρμογή των εθνικών καμπανιών στα τοπικά δεδομένα. Ορισμένες από τις εταιρείες αυτές, διαχειρίζονταν και τα Media τοπικών λογαριασμών, ωστόσο τα συγκεκριμένα καθήκοντα μετατοπίστηκαν εξ ολοκλήρου στην OMD του ομίλου Omnicom, η οποία χειρίζεται ήδη τα media της McDonald's σε εθνικό επίπεδο.

Πλέον, μετά από μια σειρά αλλαγών την τελευταία διετία, όπως η τοποθέτηση νέου president και chief marketing officer στις επιχειρήσεις των ΗΠΑ, η εταιρεία επιθυμεί να βρει καλύτερους τρόπους για να αφηγηθεί τη brand ιστορία της, ενώ σε αυτό το πλαίσιο επιβεβαίωσε το σχέδιο για περιορισμό του ρόστερ των τοπικών δημιουργικών συνεργατών.    

TAGS: McDonald's