To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

McDonald's: Ίντριγκα γύρω από τις αμοιβές των εταιρειών

McDonald's: Ίντριγκα γύρω από τις αμοιβές των εταιρειών
Ποιοί όροι του spec των ΗΠΑ έφεραν την αποχώρηση του WPP

Η εν εξελίξει δημιουργική αναθεώρηση της McDonald's στις Ηνωμένες Πολιτείες περιελάμβανε αρχικά τους τρεις μεγαλύτερους διαφημιστικούς ομίλους της βιομηχανίας, ωστόσο πριν μερικές ημέρες ο WPP αποφάσισε να αποσυρθεί, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο για τους Publicis και Omnicom. Την ίντριγκα, όμως, δημιουργούν οι λόγοι που οδήγησαν τον βρετανικό πολυεθνικό όμιλο σε αυτή την απόφαση.

Συγκεκριμένα, πληροφορίες αναφέρουν πως ο πελάτης ζήτησε από τους διαγωνιζόμενους να ολοκληρώσουν τις παρουσιάσεις τους μέσα σε 60 μερες, δίνοντας deadline ως τις 30 Ιουνίου, ενώ παρουσίασε συμβόλαια, στα οποία απαγόρευε στους συνεργάτες να αποσπάσουν κέρδη από τις βασικές αποζημιώσεις. Έτσι, οι εταιρείες οφείλουν να λειτουργήσουν στη λογική αποζημίωσης βάσει επιδόσεων.

Στέλεχος, που έχει συνεργαστεί με διάφορες αλυσίδες fast food στο παρελθόν επισήμανε πως... "ο όρος αυτός δεν εξυπηρετεί ούτε τη McDonald's, ούτε τις υπάρχουσες εταιρείες. Ισχυρίζονται πως αναζητούν νέους τρόπους για να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους, ωστόσο θα βρεθούν να συνεργάζονται ξανά με τους ιδιους ανθρώπους".

Η McDonald's αρνήθηκε να τοποθετηθεί στις παραπάνω διαρροές, οι οποίες δημιούργησαν αντιθέσεις μεταξύ των δημιουργικών εταιρειών, Μια πηγή, μάλιστα, ανέφερε πως... "οι όροι αυτοί είναι ανήκουστοι. Δεν γνωρίζω καμία επιχείρηση που λειτουργεί με αυτό τον τρόπο".