To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McDonald’s: Στη RAPP ο χειρισμός του λογαριασμού CRM

McDonald’s: Στη RAPP ο χειρισμός του λογαριασμού CRM
Η McDonald's συγκέντρωσε τις CRM (customer relationship management) επιχειρήσεις της στη RAPP του ομίλου Omnicom, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετική διαγωνιστικής διαδικασίας.

Ομάδες από τη digital εταιρεία θα ενταχθούν στην εξειδικευμένη μονάδα We Are Unlimited, που έχει τη βάση της στο Σικάγο και σχηματίστηκε όταν ο Omnicom κέρδισε τη δημιουργική αναθεώρηση που πραγματοποίησε η αλυσίδα εστιατορίων στις ΗΠΑ στα τέλη του 2016. Στη μονάδα συμμετέχουν επίσης εταιρείες, όπως οι Analect, Sparks & Honey, Critical Mass, Zocalo και Alma (χειρίζεται τις ισπανόφωνες επιχειρήσεις της μάρκας).

Αυτή είναι η πιο πρόσφατη ολοκλήρωση αναθεώρησης της McDonald's, έπειτα από την πρόσληψη του Morgan Flatley προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief marketing officer αντί της Deborah Wahl.

Επιπλέον, τον Αύγουστο η McDonald's επέλεξε την Publicis.Sapient και την παγκόσμια συμβουλευτική και τεχνολογική εταιρεία Capgemini  για τον χειρισμό των digital innovation projects. Ένα μήνα αργότερα, η αλυσίδα επέλεξε τη Huge (του IPG) για το παγκόσμιο digital design και το user experience.

Τέλος, σύμφωνα με την Kantar Media, η McDonald’s ξόδεψε περισσότερα από 786 εκατομμύρια δολάρια σε πληρωμένα Media στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά, χωρίς να είναι γνωστό το ποσό που αντιστοιχούσε στο CRM.  

TAGS: McDonald's