To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Microsoft: Προχωρά σε κλειστό spec για τα media

Microsoft: Προχωρά σε κλειστό spec για τα media
Κλειστό spec για τον media λογαριασμό της, πραγματοποιεί η Microsoft, κάτι που επιβεβαίωσε και η ίδια, μέσω εκπροσώπου της.

"Στο πλαίσιο της συνηθισμένης επιχειρησιακής μας πρακτικής, πραγματοποιούμε κλειστή αναθεώρηση του media λογαριασμού μας" ανέφερε ο εκπρόσωπος στο Ad Age, χωρίς να σχολιάσει περισσότερα. Τον Απρίλιο του 2014 η τεχνολογική εταιρεία είχε επιλέξει τον όμιλο Interpublic για τη διαφήμιση και το δίκτυο Dentsu Aegis για το search advertising και το media planning and buying, παράλληλα σχεδόν με την πρόσληψη του νέου chief marketing officer Chris Capossela.

Σημειώνεται πως η Microsoft συνεχίζει να συνεργάζεται με την m:united//McCann, μια δημιουργική εταιρεία που έχει δημιουργηθεί εντός του IPG αποκλειστικά γι' αυτή τη συνεργασία. Σύμφωνα με το Ad Age Datacenter, ο τεχνολογικός κολοσσός ξόδεψε περί το 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε μετρήσιμα μέσα το 2016, ενώ η ίδια η εταιρεία τόνισε πως τα παγκόσμια διαφημιστικά έξοδα για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στα τέλη Ιουνίου 2017, ήταν 1,5 δισ. δολάρια.

Κι όλα αυτά, ενώ το καλοκαίρι ανακοίνωσε την πρόθεση μείωσης του ανθρώπινου δυναμικού κατά 3.000 με 4.000 θέσεις, ώστε να "εξυπηρετεί καλύτερα πελάτες και συνεργάτες".
TAGS: Microsoft