To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

MillerCoors: Παγκόσμια ανάθεση σε εταιρείες του Omnicom

MillerCoors: Παγκόσμια ανάθεση σε εταιρείες του Omnicom
Η MillerCoors αναθεώρησε το ρόστερ δημιουργικών εταιρειών για το brand Miller για πέμπτη φορά μέσα σε λιγότερο από έξι χρόνια.

Έτσι, ανέθεσε τα παγκόσμια καθήκοντα για τις μάρκες Miller Lite και Miller Genuine Draft στις DDB Chicago και Adam&EveDDB αντίστοιχα. Οι αλλαγές αυτές προέκυψαν με την ολοκλήρωση επίσημης διαδικασίας spec, με τον Chief marketing officer David Kroll να επιβεβαιώνει τις παραπάνω αποφάσεις σε εσωτερικό memo που απέστειλε στους εταιρικούς συνεργάτες της MillerCoors.

Με την εξέλιξη αυτή, η εταιρεία αλκοολούχων διατηρεί τις σχέσεις της με τον όμιλο Omnicom, ενώ τερματίζει τη συνεργασία με τις 180LA και Juniper Park (εταιρεία μέλος του ομίλου TBWA, με έδρα στο Τορόντο). Επιπλέον, ακολουθεί τη μετακίνηση της ψηφιακής ποσότητας του λογαριασμού της Miller Lite από τη DigitasLBi Chicago στη DDB.

Σημειώνεται πως μόλις πέρσι τον Απρίλιο, η MillerCoors είχε μετακινήσει τις δημιουργικές επιχειρήσεις της Miller Lite από την TBWA\Chiat\Day Los Angeles στην "αδερφή" 180LA.

Τέλος, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Kantar Media, η MillerCoors ξόδεψε περί τα 130 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα για το brand Miller Lite στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά και 27 εκατομμύρια στο πρώτο τρίμηνο του 2017.