To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mini: Διερεύνηση για το λανσάρισμα του Mini Electric

Mini: Διερεύνηση για το λανσάρισμα του Mini Electric
Η Mini βρίσκεται σε συζητήσεις με διαφημιστικές εταιρείες ενόψει του παγκόσμιου marketing λανσαρίσματος του πρώτου ηλεκτρικού της αυτοκινήτου.

Η μάρκα που ανήκει στη BMW, αποκάλυψε στη διάρκεια της περσινής χρονιάς το σχεδιαστικό της concept για το νέο Mini Electric, το πρώτο της όχημα που θα κινείται με ηλεκτρική μπαταρία.

Η γερμανική δημιουργική εταιρεία Jung von Matt, η βασική παγκόσμια συνεργάτιδα της Mini, θα διεκδικήσει το νέο brief, απέναντι στις Anomaly, Droga5 London και We Are Pi. Η Jung von Matt δημιούργησε την περσινή καμπάνια "The faith of a few", η οποία διηγήθηκε την ιστορία του δημιουργού της Mini Cooper, John Cooper.

Η BMW έχει ορίσει το 2019 σαν το έτος παραγωγής του νέου Mini Electric, ο κινητήρας του οποίου θα κατασκευάζεται στη Γερμανία και στη συνέχεια θα μεταφέρεται στο εργοστάσιο της Mini στο Όξφορντ, για τη συναρμολόγηση του οχήματος. Πέρα από το μηχανικό μέρος, το Mini Electric αναμένεται να φέρει σημαντική αλλαγή και στο σχεδιαστικό κομμάτι για τη μάρκα, που έχει μπει στην τρίτη δεκαετία συνεργασίας με τη BMW.

Τέλος, σημειώνεται πως η Mini μετακίνησε τον βρετανικό διαφημιστικό της λογαριασμό στη The Brooklyn Brothers το 2016 από την Iris, που ήταν υπεύθυνη από το 2012.
TAGS: MINI