To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Molson Coors: Στο Publicis Groupe τα media στις ΗΠΑ

Molson Coors: Στο Publicis Groupe τα media στις ΗΠΑ
Η Molson Coors ολοκλήρωσε την αναθεώρηση των media συνεργασιών της, επιλέγοντας μια "ομπρέλα" εταιρειών του Publicis Groupe για τον χειρισμό του μεγαλύτερου μέρους του μπάτζετ στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η είδηση αυτή προκύπτει έπειτα από την ολοκλήρωση εξαγοράς της MillerCoors αντί 100 δισ. δολαρίων.

Σύμφωνα με memo που εστάλη στους διανομείς της ιδιοκτήτριας εταιρείας από τον CMO της MillerCoors, David Kroll, προκρίθηκε η επιλογή της Connect powered by Publicis Media για τις επιχειρήσεις στις ΗΠΑ και της Connect powered by Zenith για το Ηνωμένο Βασίλειο. Και οι δυο μονάδες αποτελούν μέρος της προσέγγισης "Power of One" του μητρικού ομίλου, ενώ το καναδικό σκέλος του λογαριασμού της εταιρείας ζύθου θα παραμείνει στη MEC του WPP.

Θυμίζεται πως η αναθεώρηση ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2016. Σε δημιουργικό επίπεδο, το τμήμα των ΗΠΑ της Molson Coors συνεργάζεται με μια σειρά εταιρειών για διάφορα brands (180LA για τη Miller Lite, Leo Burnett Arc για το retail και Venables Bell & Partners για τα Blue Moon και Leinenkugel’s).