To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mondelez: Media spec στη Βόρεια Αμερική

Mondelez: Media spec στη Βόρεια Αμερική
Η Mondelez International προχωρά σε αναθεώρηση του media buying λογαριασμού της στη Βόρεια Αμερική, έπειτα από δυο και πλέον χρόνια.

Εκπρόσωπος της εταιρείας snacks και τροφίμων επιβεβαίωσε πως έχει ήδη αποσταλεί ενημέρωση σε media agencies για τον media λογαριασμό της συγκεκριμένης περιφέρειας και πως η συνεργάτιδα Carat θα επιδιώκει να υπερασπιστεί το δικαίωμά της.

"Αναθεωρούμε το media roster της Βόρειας Αμερικής και η Carat έχει προσκληθεί να συμμετάσχει στη διαδικασία" ανέφερε η εκπρόσωπος, ενώ εσωτερική ομάδα της Mondelez θα χειριστεί τη διαδικασία. Η τελευταία αναθεώρηση της εταιρείας είχε λάβει χώρα το 2015 και ολοκληρώθηκε με την Carat να αναδεικνύεται νικήτρια και να επεκτείνει τη συνεργασία που ήδη διατηρούσε με τη Mondelez για συγκεκριμένα προϊόντα στη Βόρεια Αμερική.

Δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό ποιες είναι οι εταιρείες που θα διαγωνιστούν με την Carat στην πρώτη φάση της νέας διαδικασίας, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν πως η πρόσκληση έχει αποσταλεί σε άλλες δυο, τουλάχιστον, εταιρείες με τη μια εξ αυτών να είναι η Spark Foundry του Publicis Groupe.

Σύμφωνα με την Kantar Media, η Mondelez ξόδεψε 209 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2016 κι άλλα 113 εκατομμύρια από τον Ιανουάριο ως τον Ιούνιο του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 20% σε σύγκριση με τη δαπάνη της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Στο μεταξύ, ο co-founder της συμβουλευτικής R3, Greg Paull, εκτιμά πως η Mondelez ξοδεύει περισσότερα από 1,5 δισ. δολάρια σε marketing σε παγκόσμια κλίμακα.
TAGS: Mondelez