To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mondelez: Συνεργασία με ChannelSight

Mondelez: Συνεργασία με ChannelSight
Mondelez: Συνεργασία με ChannelSight

Η Mondelez International υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την εταιρεία online purchase specialists ChannelSight, η οποία δίνει πλέον τη δυνατότητα στο καταναλωτικό κοινό να αγοράζει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων της μέσω διαδικτυακών διαφημίσεων.

Αναλυτικότερα, μέσα στο ερχόμενο χρονικό διάστημα η εταιρεία αναμένεται να προσθέσει σε όλες της τις διαδικτυακές προβολικές ενέργειες το πλήκτρο «αγόρασε τώρα», με το οποίο οι καταναλωτές θα μπορούν άμεσα να αγοράζουν προϊόντα μέσα από 130 συνεργαζόμενους retailers σε περισσότερες από 25 αγορές στον κόσμο. Τα πρώτα προϊόντα που θα μπουν στο συγκεκριμένο project με βάση το σχεδιασμό της εταιρείας είναι τα Oreo, Cadbury και Trident.

Ο Bonin Bough, chief media και e-commerce της εταιρείας, τόνισε: «Είμαστε μια παγκόσμια εταιρεία και μοιραία αναζητούμε πάντοτε νέους, καινοτόμους τρόπους και μηχανισμούς ώστε να διευκολύνουμε τους καταναλωτές με τα προϊόντα μας. Η συγκεκριμένη συνεργασία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για εμάς και ευελπιστούμε να αποφέρει τόσο στους πελάτες μας όσο και στην εταιρεία τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα».

TAGS: Global News