To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MullenLowe: Εξαγόρασε την PR εταιρεία Salt

MullenLowe: Εξαγόρασε την PR εταιρεία Salt

Η MullenLowe Group προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας PR και στρατηγικής επικοινωνίας, Salt, καθώς επιθυμεί να προσθέσει υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων στις προσφορά της στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις λοιπές αγορές.

Ο chief executive της διαφημιστικής εταιρείας του ομίλου Interpublic, Alex Lekikh, δήλωσε πως η κίνηση αυτή αντικατοπτρίζει την πεποίθησή του πως οι πρακτικές της δημιουργικής διαφήμισης και του PR χρειάζεται να συνδυαστούν, καθώς οι πελάτες απαιτούν μια περισσότερο integrated προσφορά.

Πλέον, η Salt θα μετονομαστεί σε MullenLowe Salt και, στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα συστεγαστεί με τις MullenLowe London (διαφήμιση), MullenLowe Profero (digital marketing), MullenLowe Open (shopper) και MullenLowe Mediahub (media planning and buying). Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η MullenLowe διαθέτει το δικό του PR τμήμα με γραφεία σε Βοστόνη, Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες.

Η εταιρεία υποστήριξε πως η Salt θα προσθέσει "δύναμη στις ευρωπαϊκές και ασιατικές PR επιχειρήσεις της", ενώ το brand Salt θα εξακολουθήσει να λειτουργεί ως έχει. Σημειώνεται πως οι δυο εταιρείες έχουν ήδη συνεργαστεί για shared πελάτες την τελευταία δεκαετία, μεταξύ των οποίων η Unilever.

Η Salt ιδρύθηκε το 2002 από τους Andy Last και Richard Cox, με τη συμμετοχή του Nicky Young και διαθέτει γραφεία σε Λονδίνο και Σιγκαπούρη. Ο Young θα αποτελέσει, πλέον, chief executive της MullenLowe Salt, ο Cox θα παραμείνει chairman, ενώ το προσωπικό της εταιρείας θα μετακινηθεί στα γραφεία της MullenLowe.          

TAGS: MullenLowe, Salt