To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα παγκόσμια καμπάνια από την Under Armour

Νέα παγκόσμια καμπάνια από την Under Armour
Η Under Armour λανσάρει μια νέα marketing καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Dwayne "The Rock" Johnson και μια σειρά από διεθνείς αθλητές, σε μια προσπάθεια να βρει νέες πηγές εσόδων πέρα από τη μητρική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, στην οποία η ανάπτυξη παρουσιάζει τάσεις επιβράδυνσης.

Η νέα δουλειά θα "τρέξει" σε Κίνα και Ευρώπη, πέρα από τη Βόρεια Αμερική, ενώ οι αθλητές που πρωταγωνιστούν, μοιάζουν περισσότερο προσβάσιμοι από τον απλό κόσμο, σε σχέση με τους superstar εκπροσώπους του brand, Stephen Curry και Tom Brady.

"Ορισμένες φορές ενδέχεται να μην φτάνουμε στους απλούς αθλητές που εργάζονται σκληρά και σε καθημερινή βάση. Για την Under Armour, ο Dwayne Johnson αντιπροσωπεύει τις μάζες και είναι έμπνευση για όλους τους ανθρώπους"
ανέφερε μεταξύ άλλων η senior VP for global brand management της Under Armour, Adrienne Lofton.

Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα digital video 75 δευτερολέπτων, ενώ αυτή θα είναι η πιο ακριβή marketing ενέργεια της εταιρείας αθλητικών ειδών μέχρι σήμερα, σύμφωνα με όσα σχολίασε η Lofton. Αξίζει να σημειωθεί πως η Under Armour ξόδεψε περί τα 565 εκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση το 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 18% σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά.

Επιπλέον, η εταιρεία συνεργάστηκε με τη Droga5 για τη νέα καμπάνια, που περιλαμβάνει επίσης περισσότερα από 400 κομμάτια ψηφιακού περιεχομένου, ενώ συνεργασία υπήρξε και με την Seven Bucks Creative, τη διαφημιστική που ιδρύθηκε από τον Johnson την περσινή χρονιά. Υπεύθυνη για τα media είναι η Digitas.