To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Νέες δυνατότητες στόχευσης στο Facebook

Νέες δυνατότητες στόχευσης στο Facebook
Νέες δυνατότητες στόχευσης στο Facebook

Οι δυνατότητες στόχευσης του Facebook ενισχύονται και εμπλουτίζονται, καθώς το social δίκτυο ανακοίνωσε πως πολύ σύντομα θα κυκλοφορήσουν οι βελτιωμένες επιλογές στόχευσης Core Audiences, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν σε χρήστες, βάσει τοποθεσίας, δημογραφικών, ενδιαφέροντος και off-site συμπεριφοράς.

Επιπρόσθετα, το Facebook προσθέτει τα Partner Categories στην επιλογή Ads Create Tool για τους χρήστες των ΗΠΑ, επιτρέποντας σε όλους, από brands μέχρι μικρές επιχειρήσεις, να χρησιμοποιήσουν αυτή τη δυνατότητα στόχευσης.

Μέσα από βαθύτερη στόχευση βάσει τοποθεσίας, οι retailers μπορούν να στοχεύσουν σε ανθρώπους που ζουν κοντά σε καταστήματα της αλυσίδας του ή σε πολλαπλές τοποθεσίες. Μπορούν επίσης να αποκλείσουν ορισμένες περιοχές. Με τις δημογραφικές δυνατότητες των Core Audiences, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να κατευθύνουν Facebook διαφημίσεις σε χρήστες που άλλαξαν πρόσφατα το relationship status τους ή άλλα βασικά προσωπικά τους στοιχεία (εργασία, τίτλος κλπ).  
Παράλληλα, το Facebook απλοποίησε τη στόχευση βάσει ενδιαφέροντος, έτσι ώστε οι  τομείς να έχουν μια απλή σημασία. Αντί για ευρείες κατηγορίες και λέξεις-κλειδιά, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να επιλέξουν έναν τομέα (π.χ. baseball) και να φτάσουν σε εκείνους τους χρήστες που έχουν ανάλογα ενδιαφέροντα.

Τέλος, στο επιχειρηματικό blog του Facebook, εξήγησε πως οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύσουν σε χρήστες βάσει της off the network συμπεριφοράς τους: «Συμπεριλάβαμε μια νέα επιλογή στόχευσης, τις συμπεριφορές, που περιλαμβάνει τις Partner Categories. Η συγκεκριμένη προσφέρει στους διαφημιζόμενους την ικανότητα να κατευθύνουν καμπάνιες σε ανθρώπους με βάση τα προϊόντα που αγοράζουν και τις συσκευές που χρησιμοποιούν».