To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέος chief creative officer στην Team Mazda

Νέος chief creative officer στην Team Mazda
Η Garage - Team Mazda, η ομάδα που έχει στήσει ο WPP για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της Mazda, επέλεξε τον Erich Funke προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief creative officer.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι με την προθήκη ενός δημιουργικού ηγέτη στην ομάδα μας. Διαθέτει φήμη, πνεύμα συνεργασίας και την ικανότητα να χτίζει επιδέξιες ομάδες, προς όφελος τόσο των πελατών όσο και των συνεργατών του" ανέφερε ο επικεφαλής της ομάδας της Mazda, Michael Buttlar.

Με καταγωγή από τη Νότια Αφρική, ο Funke αποτελούσε πρόσφατα creative director στο γραφείο της Saatchi & Saatchi στο Λος Άντζελες και ήταν υπεύθυνος για τον λογαριασμό της Toyota. Στην The Garage καλείται να αντικαταστήσει τον Harvey Marco, ο οποίος αποχώρησε τον περσινό Σεπτέμβριο, έπειτα από 6 περίπου χρόνια συνεργασίας.

"Βρίσκω τη Mazda ένα συναρπαστικό brand και ανυπομονώ να δουλέψω με την ομάδα της GTM για να αναπτύξουμε νέες ιδέες και έξυπνες λύσεις για τη μάρκα" ανέφερε ο Funke, που στη διάρκεια της καριέρας του έχει κερδίσει περισσότερα από 80 βραβεία (Cannes Lions, Effies κλπ).   
TAGS: WPP, Mazda