To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nike: Σημαντικές αλλαγές στο τμήμα marketing

Nike: Σημαντικές αλλαγές στο τμήμα marketing
Αλλαγές στο τμήμα marketing της Nike ανακοίνωσε, μέσω εσωτερικού memo, ο CEO της εταιρείας Mark Parker, ο οποίος ενημέρωσε παράλληλα για τη διεξαγωγή έρευνας, αναφορικά με "περίεργες" συμπεριφορές που έχουν  αναφερθεί εντός του οργανισμού.

Η μεγαλύτερη και σημαντικότερη αλλαγή αφορά στον Trevor Edwards, ένα στέλεχος που βρισκόταν επί 25 χρόνια στη Nike και πολλοί θεωρούσαν σαν τον πιθανό αντικαταστάτη του Parker στην κεφαλή της εταιρείας.

Ο Elliot Hill, president of geographies and integrated marketplace, είναι εκείνος που θα προαχθεί σε president του consumer and marketplace, ενώ δεν έχει γίνει ακόμα ξεκάθαρο αν αναζητηθεί αντικαταστάτης για τον Edwards. Από την άλλη, ο Parker θα παραμείνει στον ρόλο του τουλάχιστον μέχρι το 2020.

"Τις προηγούμενες εβδομάδες ενημερωθήκαμε για συμπεριφορές εντός του οργανισμού μας, που δεν αντιπροσωπεύουν τις αξίες του σεβασμού και της αφοσίωσης που πρεσβεύουμε. Μάλιστα, το γεγονός αυτό προέκυψε σε μια περίοδο που επιταχύνουμε προς το επόμενο στάδιο ανάπτυξης και εξέλιξης της κουλτούρας μας. Αυτό είναι κάτι που με ενοχλεί" σχολίασε στο memo του ο Parker, ο οποίος δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τις "συμπεριφορές" που ανέφερε.

Πέρα από τα νέα δεδομένα στο marketing με τους Edwards και Hill, ο Parker έκανε γνωστό πως ο βετεράνος Michael Spillane θα συνεχίσει να ηγείται των κατηγοριών design, product και merchandising, ενώ ο Hill θα χειρίζεται το σύνολο του marketing, των παγκόσμιων πωλήσεων και ότι αφορά το Jordan brand. Αμφότεροι θα αναφέρονται απευθείας στον Parker. 
TAGS: Nike