To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nivea: Ζήτησε συγνώμη για «παραπλανητική διαφήμιση»

Nivea: Ζήτησε συγνώμη για «παραπλανητική διαφήμιση»
Η Nivea υποχρεώθηκε να απολογηθεί για την προβολή μιας Facebook διαφήμισης, που έφερε το tagline "white is purity" και προκάλεσε κατηγορίες για ρατσιστική στάση. 

Η διαφήμιση για τη σειρά Nivea invisible deodorant, έχει πλέον διαγραφεί από τη σελίδα της μάρκας στο Facebook, η οποία αριθμεί 19 εκατομμύρια fans σε παγκόσμια κλίμακα. Σε ότι αφορά την επίμαχη διαφήμιση, απευθυνόταν σε social media χρήστες από τη Μέση Ανατολή και παρουσίαζε μια γυναίκα να φορά ένα μπουρνούζι και να τη συνοδεύει το tagline "white is purity" (το λευκό είναι η καθαριότητα). 

Σε ανακοίνωσή της, η μητρική της μάρκας, Beiersdorf αποδέχτηκε πως η διαφήμιση ήταν παραπλανητική και την απέσυρε άμεσα, σαν απάντηση στις κατηγορίες για εθνικιστικές διακρίσεις. "Λυπούμαστε βαθιά για όσους προσβάλλαμε με το συγκεκριμένο post. Η διαφορετικότητα και οι ίσες ευκαιρίες, αποτελούν βασικές αξίες για τη Nivea. Ο άμεσος κι ο έμμεσος διαχωρισμός πρέπει να εκλείψει από όλες τις αποφάσεις, σε όλα τα πεδία των δραστηριοτήτων μας" ανέφερε.
TAGS: Nivea