To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο Lee Clow αποχωρεί από την ενεργό δράση

Ο Lee Clow αποχωρεί από την ενεργό δράση
Tην απόφαση να συνταξιοδοτηθεί ανακοίνωσε χθες ο Lee Clow, o εμβληματικός creative της TBWA, ο οποίος έχει υπογράψει καμπάνιες όπως το «Think Different» της Apple, το «Kουνελάκι της Energiger»και το εξαιρετικά επιτυχημένο στις ΗΠΑ "Yo quiero Taco Bell" για τη γνωστή αλυσίδα γρήγορης εστίασης. 

Ο άνθρωπος πίσω από το ιστορικό «1984», με το οποίο συστήθηκε στον κόσμο ο Macintosh, συνταξιοδοτείται μετά από 50 χρόνια στη βιομηχανία της διαφήμισης, εκ των οποίων τα 30 ήταν κατά κύριο λόγο αφιερωμένα στην ανάδειξη και καταξίωση της Apple σαν παγκόσμιου βεληνεκούς case study αναφορικά με την αποτελεσματικότητα του δημιουργικού marketing. 

Kαθώς, βέβαια, μιλάμε για έναν από τους σημαντικότερους ανθρώπους της διαφήμισης σε διεθνές επίπεδο, ο Clow δεν σκοπεύει, όπως ο ίδιος χάρην αστεϊσμού ανέφερε, «να κάτσει σπίτι για να βλέπει τηλεόραση». Αντιθέτως, θα αναλάβει το ρόλο του επίτιμου προέδρου (chairman emeritus) στην TBWA/Media Arts Lab (MAL), την αποκλειστικά αφιερωμένη στη διαφήμιση της Apple εταιρεία, που ίδρυσε το 2006. Επίσης, θα συνεχίζει να εργάζεται για τη «For Good», τον οργανισμό κοινωνικής προσφοράς του δικτύου της TBWA.Τέλος, σχεδιάζει να ολοκληρώσει την κινηματογράφηση μιας ταινίας σχετικά με την επαγγελματική του πορεία στο χώρο της διαφήμισης. 

«O Lee ήταν πάντα η δημιουργική μας συνείδηση. Έχει προσφέρει τόσα πολλά στην εταιρεία μας και στο χώρο μας γενικότερα. Μας προκαλούσε να κάνουμε τη γενναία επιλογή, να κάνουμε disrupt, και αυτή η φιλοσοφία θα συνεχίζει να είναι η πυξίδα μας»,
 ανέφερε σχετικά ο Troy Ruhanen, Πρόεδρος και CEO της TBWA/Worldwide.