To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ogilvy: Θέμα συζήτησης οι υπερωρίες των εργαζόμενων…

Ogilvy: Θέμα συζήτησης οι υπερωρίες των εργαζόμενων…
Ένας νεαρός brand strategist που εργαζόταν στην Ogilvy & Mather Philippines έχασε τη ζωή του το προηγούμενο σαββατοκύριακο υποφέροντας από πνευμονία κι ενώ προηγουμένως φέρεται να είχε εργαστεί υπερωρίες για να καλύψει εργασιακές υποχρεώσεις.

Ο Mark David Dehesa βρισκόταν για λιγότερο από ένα χρόνο στο PR τμήμα της Ogilvy στο γραφείο της Μανίλα, ενώ στο παρελθόν είχε ασχοληθεί σε λογαριασμούς για τις Publicis, JWT και BBDO. Ο θάνατός του άνοιξε ξανά τη συζήτηση για την ισορροπία δουλειάς-ζωής στις εταιρείες, καθώς και τις υπερωρίες των εργαζόμενων, οι οποίες απασχολούν ιδιαίτερα την ασιατική περιφέρεια.

Ο CEO της Ogilvy Philippines, Elly Puyat εξέφρασε τη λύπη του για τον θάνατο του Dehesa, ωστόσο η εταιρεία αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, αποκαλώντας τον θάνατο του υπαλλήλου σαν ένα "ιδιωτικό γεγονός".

Σύμφωνα με πρώην συνάδελφο του αποθανόντα, ο Dehesa είχε εργαστεί μέχρι τα ξημερώματα της Παρασκευής για να προετοιμάσει ένα meeting, και στη συνέχεια έμεινε στο γραφείο μέχρι αργά το απόγευμα, πριν ζητήσει να μεταφερθεί στο νοσοκομείο, όπου και κατέληξε.

"Οι πελάτες ζητούν από εμάς κάτι καλό. Το κάνουμε σε σημείο που γίνεται, τελικά, μαρτύριο για εμάς, θυσιάζοντας χρόνο με την οικογένεια, τους αγαπημένους μας και την ίδια την υγεία μας. Πρέπει όλοι να λογικευτούν" ανέφερε σε ποστάρισμα στο Facebook ο copywriter της Ogilvy, Jeff Stelton.

Υπενθυμίζεται πως πριν μερικούς μήνες, η αυτοκτονία ενός εργαζόμενου της Dentsu, στην Ιαπωνία, έπειτα από υπερωρίες, οδήγησε σε παραίτηση τον CEO Tadashi Ishii