To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Οι NY Times επενδύουν σε διεθνή digital εξάπλωση

Οι NY Times επενδύουν σε διεθνή digital εξάπλωση
Οι New York Times θα επενδύσουν 50 εκατομμύρια δολάρια μέσα στα τρία επόμενα χρόνια, προκειμένου να αυξήσουν το ψηφιακό τους κοινό σε παγκόσμια κλίμακα.

Για το σκοπό αυτό, προχώρησαν στη δημιουργία μια νέας ομάδας, που ονομάζεται NYT Global κι έχει σαν αντικείμενο να "καλλιεργήσει μεγαλύτερη και περισσότερη αναγνωσιμότητα σε βασικές αγορές του εξωτερικού και να δημιουργήσει υπο-ομάδες, που θα αναζητούν περιφερειακά θέματα, τα οποία θα είναι ελκυστικά για τους αναγνώστες και τους διαφημιζόμενους" ανέφεραν οι Publisher Arthur Sulzberger Jr., Chief Executive Officer Mark Thompson και Executive Editor Dean Baquet, σε κοινή τους ανακοίνωση.

Επικεφαλής της NYT Global θα είναι ο Joe Kahn (assistant editor του τμήματος international) και ο Stephen Dunbar-Johnson (president των international operations). Σημειώνεται πως τον Οκτώβριο, η έκδοση παρουσίασε πλάνα για τον διπλασιασμό των ψηφιακών της εσόδων μέσα σε διάστημα τεσσάρων χρόνων, μέσω της αύξησης του αριθμού των online συνδρομητών της και τις προσέλκυσης νέων διεθνών αναγνωστών.

Το 2014 οι Times συγκέντρωσαν διαφημιστικά έσοδα 400 εκατομμυρίων δολαρίων μέσω online διαφήμισης και συνδρομών και στοχεύουν στα 800 εκατομμύρια μέχρι το 2020. Επιπλέον, σημειώνεται πως το περσινό καλοκαίρι πέτυχαν νέο ρεκόρ, καθώς ο αριθμός των paid ψηφιακών συνδρομητών ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο.   
TAGS: NY Times