To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Η Ευρώπη άφησε πίσω τη Βόρεια Αμερική

Omnicom: Η Ευρώπη άφησε πίσω τη Βόρεια Αμερική
Αύξηση άνω του 8% στο πρώτο τρίμηνο του 2017 παρουσίασαν τα έσοδα του ομίλου Omnicom στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι ευρωπαϊκές του επιχειρήσεις κατάφεραν να αποδώσουν καλύτερα από τις αντίστοιχες στη Βόρεια Αμερική.

Ο όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας ανακοίνωσε οργανική ανάπτυξη στο Ηνωμένο Βασίλειο που ανήλθε στο 8,1%, ενώ οι αγορές στη ζώνη του ευρώ και στη λοιπή Ευρώπη αναπτύχθηκαν κατά 8,2%. Η οργανική ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική ήταν 1,1%, με συνέπεια να αποτελέσει τη χειρότερη περιφέρεια από πλευράς επιδόσεων στο εξεταζόμενο διάστημα, καθώς η Λατινική Αμερική κινήθηκε στο +5,4%, και η Μέση Ανατολή-Αφρική στο 37,9%.

Τα παγκόσμια έσοδα του Omnicom αυξήθηκαν κατά 2,5%, φτάνοντας στα 3,59 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ ο όμιλος ανακοίνωσε πως η αρνητική επιρροή του ξένου συναλλάγματος (σε σύγκριση με το ενισχυμένο δολάριο) ήταν 1,2%.

Η διαφήμιση ήταν ο πλέον αναπτυσσόμενος τομέας του ομίλου (+6,4%), ακολουθούμενη από τις speciality communications (3,3%), το CRM (2,1%) και το PR (1,8%). Το λειτουργικό όφελος αυξήθηκε κατά 4,5% σε ετήσια βάση, φτάνοντας στα 409,9 εκατομμύρια ευρώ. 
TAGS: Omnicom