To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Omnicom: Η νέα εταιρεία για τη McDonald’s

Omnicom: Η νέα εταιρεία για τη McDonald’s
Ο όμιλος Omnicom αποκάλυψε λεπτομέρειες για τη νέα full-service διαφημιστική εταιρεία που έστησε για λογαριασμό της McDonald's στις Ηνωμένες Πολιτείες, με ονομασία "We are Unlimited".

Ο όμιλος ανέλαβε τον χειρισμό του διαφημιστικού λογαριασμού της αλυσίδας εστιατορίων τον Αύγουστο κι αφού υποσχέθηκε πως θα δημιουργήσει για το σκοπό αυτό "την εταιρεία του μέλλοντος", με πρόσβαση σε ταλέντο, data και πόρους από ολόκληρο τον Omnicom. Η εξέλιξη αυτή, έβαλε τέλος στη συνεργασία 35 χρόνων της McDonald's με τη Leo Burnett, μέλος του Publicis Groupe.

Σε ότι αφορά τη νέα εταιρεία που σύμφωνα με τον Omnicom Θα αναφέρεται σαν "Unlimited", παρέχει στρατηγική, δημιουργικές και analytical ικανότητες, με στόχο να συνεισφέρει σε όλα τα "touch points επικοινωνίας" της μάρκας. Επικεφαλής της senior ομάδας που θα προκύψει, τίθεται σαν chief executive ο Brian Nienhaus από τη BBDO Νέας Υόρκης. Στην Unlimited θα συνεισφέρουν επίσης ομάδες από τις The Marketing Store, Facebook, Google, Twitter, Adobe, και το content παράρτημα της The New York Times, T Brand Studio.

"Είμαστε πεπεισμένοι πως η παραγόμενη δουλειά από την Unlimited θα διαμορφώσει με νέους τρόπους το marketing της McDonald's" ανέφερε η chief marketing officer της εταιρείας εστιατορίων, Deborah Wahl.