To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Omnicom: Κέρδη πέρα από τις προσδοκίες στο β’ τρίμηνο

.   
Omnicom: Κέρδη πέρα από τις προσδοκίες στο β’ τρίμηνο
Ο όμιλος Omnicom ανακοίνωσε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, τα οποία ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών, ενώ η ανάπτυξη των οργανικών εσόδων καθοδηγήθηκε από τον διαφημιστικό τομέα.

Συγκεκριμένα, οι διαφημιστικές υπηρεσίες του ομίλου παρουσίασαν κέρδη ανά μετοχή 1,36 δολαρίων σε σύγκριση με τα 1,33 των αναλυτών της Yahoo Finance. Ωστόσο, δεν ανταποκρίθηκε στις εκτιμήσεις αναφορικά με τα έσοδα (3,9 δις δολάρια), καθώς αυτά από τις παγκόσμιες επιχειρήσεις αυξήθηκαν μεν κατά 2,1%, ωστόσο έφτασαν στα 3,88 δισ. από τα περσινά 3,8. Τα οργανικά έσοδα, που δεν περιλαμβάνουν έσοδα από εξαγορές ή επιρροές από ξένα συναλλάγματα, αυξήθηκαν κατά 3,4%, ενώ τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν επίσης κατά 3,9%, φτάνοντας στα 326,1 εκατομμύρια δολάρια.

Σε γεωγραφικό επίπεδο, τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 3,2% στη Βόρεια Αμερική, 3,3% στο Ηνωμένο Βασίλειο, 4,3% στην Ευρώπη, 4,5% στην Ασία Ειρηνικό και 1,7% στη Λατινική Αμερική, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Κάμψη 1,2% σημειώθηκε στη Μέση Ανατολή-Αφρική.

Σε ότι αφορά τους τομείς δράσης, η διαφήμιση παρουσίασε βελτίωση 7,7%, οι δημόσιες σχέσεις αύξηση 0,1%, οι εξειδικευμένες επικοινωνίες βελτιώθηκαν κατά 4,4%, ενώ το CRM συρρικνώθηκε κατά 2,7%.   
TAGS: Omnicom