To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

P&G: Κόβει κι άλλο τα έξοδα για συνεργασίες και production

P&G: Κόβει κι άλλο τα έξοδα για συνεργασίες και production
Συνεχίζει τις μειώσεις στα έξοδα που αφορούν στο production και στο εταιρικό της ρόστερ η Procter & Gamble.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Chairman και CEO David Taylor σε μια παρουσίαση επενδυτών, η εταιρεία σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες αυτές κατά 400 εκατομμύρια δολάρια στη διάρκεια των ετών που θα ακολουθήσουν ως το 2021. Η εξέλιξη αυτή προκύπτει μετά από τα 750 εκατομμύρια δολάρια που εξοικονομήθηκαν στις τρεις τελευταίες οικονομικές χρήσεις. 

Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά σε μείωση του αριθμού των εταιρειών που η P&G συνεργάζεται, με το 60% να έχει προκύψει από το οικονομικό έτος 2015, ενώ ο Taylor δήλωσε ότι ο όμιλος θα προχωρήσει σε περαιτέρω μείωση, που θα φτάσει στο 80% σε σχέση με την αρχική βάση.

Επιπλέον, η P&G αλλάζει και τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζεται με τις εταιρείες, με περισσότερη "ανοικτή προμήθεια" επί των σχεδιαζόμενων έργων, αντί να στηρίζεται μονάχα σε σταθερές συνεργασίες. Έτσι, οι εταιρείες θα πρέπει να προετοιμαστούν για να ξεκινήσουν να υποβάλουν περισσότερες προσφορές.

Συνολικά, οι κινήσεις της P&G αντιπροσωπεύουν μια τεράστια μείωση των τελών που αφορούν σε συνεργάτιδες εταιρείες και διαφημιστική παραγωγή, η οποία αγγίζει το 1,15 δισ. δολάρια, τη στιγμή που το συγκεκριμένο ποσό ανερχόταν σε 2 δισεκατομμύρια δολάρια όταν ξεκίνησε η διαδικασία στα μέσα του 2015. Στις αρχές της δεκαετίας, η P&G δαπανούσε περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για τις εταιρείες και την παραγωγή σε ετήσια βάση.