To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

P&G: Μείωση 140 εκατ. δολάρια στα ψηφιακά διαφημιστικά έξοδα

P&G: Μείωση 140 εκατ. δολάρια στα ψηφιακά διαφημιστικά έξοδα
Οι ανησυχίες της Procter & Gamble σχετικά με το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις της στο διαδίκτυο, οδήγησαν σε περικοπή 140 εκατομμυρίων δολαρίων στις ψηφιακές διαφημιστικές της δαπάνες το περασμένο τρίμηνο, σύμφωνα με όσα ανέφερε η εταιρεία την Πέμπτη.

Αυτό βοήθησε τον μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στον κόσμο να κερδίσει τις προσδοκίες κερδών. Ίσως ακόμη πιο αξιοσημείωτο, είναι το γεγονός πως οι οργανικές πωλήσεις υπερέβησαν τόσο τις προβλέψεις των αναλυτών όσο και τους κυριότερους ανταγωνιστές με ρυθμό ανάπτυξης 2%, παρά τη μείωση της υποστήριξης διαφημίσεων.

Η P&G δεν απέκλεισε το YouTube, που ήταν το θέμα της μεγάλης ανησυχίας των marketers, αλλά δήλωσε ότι οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις μειώθηκαν εξαιτίας των επιλογών για "προσωρινό περιορισμό σε ψηφιακά φόρουμ όπου οι διαφημίσεις μας δεν τοποθετήθηκαν σύμφωνα με τα πρότυπα και τις προδιαγραφές μας".

Αυτές οι περικοπές ανήλθαν σε μια, σχεδόν, ποσοστιαία μονάδα του περιθωρίου κέρδους για το τρίμηνο, με περικοπές στις αμοιβές εταιρειών και παραγωγών ενισχύοντας περαιτέρω τα κέρδη.

Στο μεταξύ, σε ερώτηση που δέχτηκε ο Chief Financial Officer Jon Moeller σχετικά με το αν η P&G θεωρεί ότι θα χρειαστεί να ξαναβάλει αυτά τα χρήματα στα ψηφιακά μέσα στο μέλλον, είπε: «Είναι σαφές ότι δεν χρειάζεται να ξοδεύουμε χρήματα που χειρίζονται από ένα bot και όχι από έναν άνθρωπο. Είναι ξεκάθαρο πως δεν χρειάζεται να ξοδεύουμε χρήματα σε διαφημίσεις που τοποθετούνται σε ακατάλληλα μέρη και γι' αυτό υπάρχει μια σημαντική μείωση".