To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

P&G: Στην Publicis Media το σύνολο των βρετανικών Media

P&G: Στην Publicis Media το σύνολο των βρετανικών Media
Η Procter & Gamble αποφάσισε να συνεχίσει τη συνεργασία της με το Publicis Media Group για τον, ύψους 210 εκατομμυρίων λιρών, βρετανικό media λογαριασμό της, στον οποίο περιλαμβάνονται πλέον το συνολικό media planning, scheduling και buying.

Το μεγαλύτερο μέρος των βρετανικών media επιχειρήσεων του FMCG κολοσσού διαχειριζόταν μέχρι πρότινος η Starcom Mediavest, η οποία διαχωρίστηκε σε Starcom και Mediavest Spark από την μητρική Publicis Media τον Μάρτιο.

Έπειτα από την αναθεώρηση των media λογαριασμών της P&G στη Βόρεια Ευρώπη, οι επιχειρήσεις της Starcom περιλαμβάνουν πλέον δουλειά που προηγουμένως έκανε η MediaCom του WPP, συμπεριλαμβανομένου του press buying.

Όσο για τον λογαριασμό Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας αναθεωρήθηκε μαζί με αυτούς σε Σκανδιναβία, Γερμανία-Αυστρία-Ελβετία (DACH). Σημειώνεται πως η Mediacom έχασε και τη δουλειά στη Σκανδιναβία από την Carat, ενώ στην περιφέρεια DACH η εταιρεία θα συγκεντρώσει τις δραστηριότητές της σε μια νέα οντότητα, αποτελούμενη από τις Pilot Hamberg και MediaCom/GroupM.