To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

P&G: Μείωσε το ρόστερ εταιρειών

P&G: Μείωσε το ρόστερ εταιρειών
Η Procter & Gamble "έκοψε" τον αριθμό των PR και διαφημιστικών εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται κατά 50%, καθώς επιδιώκει με αυτό τον τρόπο να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της marketing δαπάνης της.

Ο FMCG κολοσσός εξακολουθεί να ξοδεύει περί τα 500 εκατομμύρια δολάρια σε marketing και διαφημιστικές επιχειρήσεις, ενώ σύμφωνα με τον chief brand officer, Marc Pritchard... "η P&G θα επιδιώξει να διευρύνει τις πηγές δημιουργικότητας, για να δημιουργήσει διαφημίσεις και να περιορίσει κόστη". Επιπλέον, θα εστιάσει στη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας για το production.

Στο μεταξύ, εκπρόσωπος της εταιρείας τόνισε στο AdAge πως ενώ η Leo Burnett (εταιρεία του ρόστερ της P&G) δημιούργησε την καμπάνια του πολυτελούς brand SK-II, τα briefs για άλλα projects παραδόθηκαν σε άλλες εταιρείες του Publicis".

"Συνδέσαμε διάφορα brands με νέους συνεργάτες υψηλής ποιότητας και περιορίσαμε τον φόρτο εργασίας για να παράγουμε λιγότερη, αλλά καλύτερη διαφήμιση" πρόσθεσε ο Pritchard. Σημειώνεται πως η Procter έχει προχωρήσει σε εκποίηση 100, περίπου, brands τα δυο τελευταία χρόνια, με στόχο να εστιάσει σε αυτά που αποδίδουν καλύτερα, με συνέπεια να μείνουν στο portfolio της περί τα 70-80.