Best Global Brands: Παρέμεινε στην κορυφή η Apple
Η Amazon, η Microsoft και η Spotify καταγράφουν την μεγαλύτερη άνοδο στην έρευνα της Interbrand ενώ η αξία του brand του Facebook υποχώρησε για τρίτη συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Amazon, η Microsoft και η Spotify καταγράφουν την μεγαλύτερη άνοδο στην έρευνα της Interbrand ενώ η αξία του brand του Facebook υποχώρησε για τρίτη συνεχή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι τις 2 Νοεμβρίου παρατάθηκε η περίοδος υποβολής συμμετοχών για τα Epica Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νεοσύστατη εταιρεία αποτελεί τον νέο global strategic & creative partner του κολοσσού των τηλεπικοινωνιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πανδημία του COVID-19 έχει οδηγήσει στην ταχεία μεταβολή της συμπεριφοράς των καταναλωτών, ωθώντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τον κλάδο σε σημαντικές αλλαγές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνοποιεί τον ύψους 190 εκατ. δολαρίων λογαριασμό σε ένα και μόνο δίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλες πιέσεις για δραστικές αλλαγές λόγω «μονοπωλίων» σε Amazon, Apple, Facebook και Google
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί ο διάδοχος του Προέδρου και COO της DDB U.S.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη στην ιστορία της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρεία προσέλαβε την Katie Beirne Fallon για το ρόλο της executive vice president και chief global impact officer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πρώτη στην ιστορία του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινούργια Tailoring Campaign
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο διευθύνων σύμβουλος τ Sundar Pichai είπε ότι το νέο προϊόν που ονομάζεται Google News Showcase θα κυκλοφορήσει πρώτα στη Γερμανία
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory