To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμια διάκριση για το brand της UPS

Παγκόσμια διάκριση για το brand της UPS
Παγκόσμια διάκριση για το brand της UPS

Μεταξύ των 500 πολυτιμότερων global brands για το 2014 συμπεριέλαβε η Brand Finance την UPS, η οποία «σκαρφάλωσε» μια θέση σε σχέση με πέρυσι, ευρισκόμενη πλέον στην 48η.

Παράλληλα, αποτελεί τη μοναδική εταιρεία παράδοσης δεμάτων, εμπορευμάτων και υπηρεσιών logistics, που κατατάσσεται στο Top 50 των πιο πολύτιμων brands και αναδεικνύεται παγκοσμίως στο πιο πολύτιμο brand του κλάδου.

Σημειώνεται πως η Brand Finance πραγματοποιεί τις αξιολογήσεις αυτές από το 2007, με βάση το σύστημα «Brand Strength Index», που εξετάζει τους κινδύνους και τις μελλοντικές δυνατότητες, των εμπορικών σημάτων των επιχειρήσεων.

«Το brand UPS χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης από τους πελάτες μας, λόγω των συγκεκριμένων λύσεων ανά κλάδο και της καινοτομίας που προσφέρει στις αλυσίδες εφοδιασμού τους», δήλωσε σχετικά ο Alan Gershenhorn, UPS chief sales, marketing and strategy officer.