To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμια marketing αναθεώρηση από την Cathay Pacific

Παγκόσμια marketing αναθεώρηση από την Cathay Pacific
Η αεροπορική εταιρεία του Χονγκ Κονγκ, Cathay Pacific, προχωρά σε παγκόσμια marketing αναθεώρηση, η οποία εντάσσεται στο τριετές στρατηγικό πλάνο αναδιάρθρωσης, που απαιτεί ευρύ ανασχηματισμό της marketing προσέγγισής της.

Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη εταιρική αναθεώρηση τα τελευταία 25 χρόνια, η οποία συνοδεύτηκε από πρόσκληση συμμετοχής σε αρκετές εταιρείες την προηγούμενη εβδομάδα.

Η αεροπορική εταιρεία δεν αναζητά μονάχα δημιουργικό συνεργάτη, αλλά δίκτυα ή ανεξάρτητες εταιρείες σε όλο τον κόσμο που θα τη βοηθήσουν στη χάραξη της συνολικής marketing στρατηγικής και την υλοποίηση του προγράμματος «Time To Win» μέχρι το 2019.

Οι βασικές εταιρείες που βρίσκονται ήδη στο ρόστερ της Cathay είναι οι McCann, MRM, ICLP, Eight Partnership, Superunion και Edelman. Από αυτές, η McCann είναι εκείνη που διατηρεί την πιο μακρόχρονη συνεργασία, η οποία ξεκίνησε το 1993, όταν ανέλαβε τον δημιουργικό λογαριασμό της Cathay από τη Leo Burnett. Η διαδικασία αναθεώρησης αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2018.