To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παγκόσμια media αναθεώρηση από τη Mars

Παγκόσμια media αναθεώρηση από τη Mars
Η Mars Inc. επιδιώκει να μετακινηθεί από τη μοντέλο χρήσης τριών media εταιρειών σε αυτό τους ενός ενιαίου παγκόσμιου media εταίρου και σε αυτό το πλαίσιο, ανακοίνωσε την έναρξη της σχετικής διαδικασίας αναθεώρησης.

Η εταιρεία τροφίμων και γλυκισμάτων, υποστήριξε πως θα μετασχηματίσει την προσέγγισή της για το media planning and buying στο μεγαλύτερο μέρος του Portfolio της. "Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι συνεχίζουμε να πιέζουμε τα όρια στον τρόπο με τον οποίο φτάνουμε στους καταναλωτές μας. Θέλουμε να είμαστε πιο γρήγοροι, πιο τολμηροί και πιο καινοτόμοι με τις επιλογές μας σε αυτό το διαρκώς μεταβαλλόμενο media τοπίο", δήλωσε σχετικά ο Chief Marketing και Customer Officer Andrew Clarke.

Επί του παρόντος, η Mediacom του WPP Group διαχειρίζεται το media planning σε παγκόσμιο επίπεδο, σε μια εξέλιξη που οριστικοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2014. Από την άλλη, το media buying αποτελεί προϊόν τοπικής διαχείρισης, με τη Starcom της Publicis Groupe να διαχειρίζεται την πλειοψηφία των τοπικών αγορών, ενώ το υπόλοιπο χειρίζεται η Mediacom και η OMD του Omnicom Group.

Η Mars ξεκαθάρισε ότι οι MediaCom, Starcom και OMD έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν στην αναθεώρηση. Από την πλευρά των εταιρειών, η Mediacom επιβεβαίωσε ότι θα συμμετάσχει στην αναθεώρηση. Η Starcom αρνήθηκε να σχολιάσει και η OMD δεν μπορούσε να προσεγγιστεί άμεσα για σχόλια.

Σημειώνεται πως οι συνολικές διαφημιστικές δαπάνες της Mars Inc. αυξήθηκαν κατά 6,1% στα 3,5 δισ. δολάρια το 2016 και σε παγκόσμια κλίμακα, σύμφωνα με το Data Age Datacenter, καθιστώντας την τον 21ο μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στον κόσμο. Παράλληλα, είναι ο 40ος μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στις Ηνωμένες Πολιτείες, δαπανώντας 1,1 δισ. δολάρια για τη διαφήμιση των ΗΠΑ το 2016, σύμφωνα με το Data Age Datacenter.
TAGS: MediaCom, Mars