To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο deal για Publicis και Tencent

Παγκόσμιο deal για Publicis και Tencent
Στόχος των δυο ομίλων η ανάπτυξη καινοτομιών σε τρεις άξονες

Λίγες ημέρες μετά την έναρξη συνεργασίας του WPP με τον Tencent για την αγορά της Κίνας, άλλος ένας μεγάλος όμιλος επικοινωνίας, ο Publicis Groupe ανακοίνωσε το στρατηγικό deal παγκόσμιου χαρακτήρα με τον κινέζικο ιντερνετικό κολοσσό.

Η συμφωνία ανάμεσα στις δυο πλευρές έχει σαν στόχο την ανάπτυξη καινοτομιών πάνω σε τρεις άξονες: τις μελλοντικές δυνατότητες, το data και content και τη δουλειά πάνω σε όλους τους κόμβους παροχής λύσεων του Publicis, τους Publicis Media, Publicis Communications και Publicis.Sapient.

Οι δυο όμιλοι θα συνεργαστούν για τη δημιουργία και επένδυση πάνω στο web native content, το διαμοίρασμα πληροφοριών και το λανσάρισμα των δυνατοτήτων του Drugstore, ώστε να επενδύσουν στις startups του μέλλοντος. Η έναρξη της συνεργασίας ανακοινώθηκε την Παρασκευή, στη διάρκεια του συνεδρίου Viva Technology, έπειτα από την υπογραφή των σχετικών εγγράφων από τους Maurice Lévy (CEO του Publicis) και SY Lau (senior executive vice president του Tencent).

"Η Κίνα συνεχίζει να ηγείται στην παγκόσμια διαφημιστική ανάπτυξη και ιδιαίτερα στο digital και το mobile. Βλέπουμε διαρκώς νέες ιδέες και τεχνολογικές καινοτομίες να εμφανίζονται, οι οποίες ξεπερνούν τα δεδομένα της Δύσης. Η Tencent αποτελεί μια εταιρεία που ενσωματώνει την τάση για ανάπτυξη και καινοτομία και είμαστε χαρούμενοι που αποτελούμε τον πρώτο, παγκόσμιο συνεργάτη της" ανέφερε μεταξύ άλλων ο Levy.