To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο Media spec από τη Diageo

Παγκόσμιο Media spec από τη Diageo
Αφορά στο σύνολο του media planning and buying

Η Diageo, μια από τις μεγαλύτερες διαφημιζόμενες εταιρείες στον κόσμο, με ετήσια marketing δαπάνη που αγγίζει το 1,6 δισ. λίρες, προχωρά σε παγκόσμια αναθεώρηση του media planning and buying. Ο κολοσσός αλκοολούχων ειδών συνεργάζεται με τέσσερις εταιρείες για τον σκοπό αυτό σε ολόκληρο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Carat στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Diageo θα χειριστεί εσωτερικά τη διαδικασία, με μια "κλειστή shortlist εταιρειών", ενώ βιομηχανικές πηγές ανέφεραν πως οι βασικοί όμιλοι εταιρειών, όπως οι WPP, Omnicom και Dentsu Aegis (ιδιοκτήτρια της Carat) θα κληθούν να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό.

Η εταιρεία αλκοολούχων, που έχει στην κατοχή της brands, όπως τα Guinness, Johnnie Walker και Smirnoff, "τρέχει" πρόγραμμα περιορισμού του κόστους στις επιχειρήσεις της και αναμένεται, σε αυτό το πλαίσιο, να μειώσει τον αριθμό των shops με τα οποία συνεργάζεται. Παρ' όλα αυτά, δεν είναι ξεκάθαρο αν θα προχωρήσει σε συγκέντρωση του συνόλου των media σε μια και μοναδική συνεργάτιδα. Η αναθεώρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2017.

"Θέλουμε να διασφαλίσουμε πως είμαστε έτοιμοι για τις μελλοντικές προκλήσεις και διαθέτουμε τις σωστές συνεργασίες, οι οποίες θα μας προσφέρουν αυτά που χρειαζόμαστε στο ταχέα μεταβαλλόμενο integrated τοπίο των media" ανέφερε η ενημέρωση της Diageo.